7 fundamente în personalizarea sistemului MiniCRM

Dacă ești administrator de sistem la tine în firmă dar nu știi, încă, de unde să începi, ți-am pregătit o listă cu cele 7 fundamente de care o să ai nevoie de-acum încolo. Atât în onboarding, dar mai ales după!

  • Responsabil CRM, Administratori,
  • Online (live pe Zoom)
  • Participarea în baza abonamentului MiniCRM
  • 2024 Mai 07., marți 15:00
  • Durata: 90 minute
Ioan Junior Ganea, Trainer MiniCRM Startul tău alături de MiniCRM poate să fie în total întuneric, dacă alegi să nu te implici, alături de Account Manager, în customizarea sistemului, sau poate să fie unul prolific și cu impact pe termen lung, dacă lucrați împreună. În cele câteva săptămâni de onboarding, este vital ca tu și Account Manager-ul tău să vorbiți aceeași limbă. Așa că hai la acest training de doar 60 de minute, ca să aflii care sunt cele 7 lucruri de bază în personalizarea sistemului de MiniCRM, după nevoile tale!

Trainingurile MiniCRM au ajutat peste 4600 de participanți să fie mai productivi prin a obține rezultate mai bune, cu mai puțină muncă, stres și bătaie de cap!

Subiectele webinarului:

  • Cum să te gândești la un produs din MiniCRM? Un produs egal o procedură standardizată, gestionată din sistem.
  • Cum treci prin pașii procedurilor implementate? Ce rapoarte poți să vezi, pe măsură ce avansezi prin aceștia? Pipeline-ul.
  • Customizarea câmpurilor. Cum îți dai seama de ce câmpuri ai nevoie?
  • Gestionarea sarcinilor de zi cu zi. Cum să definești o sarcină? Ce rapoarte poți vedea?
  • Introducerea de date în sistem - manual, prin import, sau prin formulare.
  • Șabloane, filtre și automatizări
  • Și-o secțiune specială, despre cea mai recentă dezvoltare

Cum să te pregătești pentru workshop?

  • Asigură-te că device-ul de pe care o să te conectezi (telefon/laptop/tabletă) are conexiune la internet stabilă, cameră web și microfon funcționale.
  • Dacă ai posibilitatea aceasta, pregătește-te cu două monitoare. Nu e o condiție obligatorie, însă îți va fi mai ușor să lucrezi și tu odată cu trainerul.
  • Pregătește și o agendă (fizică sau virtuală) pe care să iei notițe. Va exista și o înregistrare, însă, ca să nu fi nevoit să reiei aceeași informație de două ori, notează din prima tot ce ți se pare important!

Ce primești la workshop?

  • La finalul celor 60 de minute, vei avea o listă concretă de 7 fundamente în baza cărora îți vei putea personaliza sistemul împreună cu ajutorul Account Manager-ului. Acestea acoperă atât aspecte tehnice, dar mai ales strategie atunci când vine vorba de customizări de software CRM.
  • După workshop, vei primi un e-mail de follow-up cu toate resursele de care ai nevoie, pentru a înțelege mai bine cum să îți construiești sistemul, alături de Account Manager.
  • Vei pleca poate chiar și cu câteva cărți de vizită. Workshop-urile MiniCRM sunt o minunată ocazie de networking!