Cum să fii managerul care aduce profit, dar din confortul biroului?
Un training care te ajută să găsești răspunsuri la 3 întrebări - De unde poți să le delegi sarcini instant colegilor tăi, începând de azi? Cum te poți asigura, din birou, că treaba lor e calitativă și realizată în timp util? Ce moduri de a-ți crește profiturile ai la îndemână, dar îți scapă din vedere?
- Responsabil CRM, Administratori,
- Online (live pe Zoom)
- Participarea în baza abonamentului MiniCRM
- 2024 Mai 08., miercuri 15:00
- Durata: 90 minute
Ioan Junior Ganea, Trainer MiniCRM
În doar 60 de minute, vei dobândi toate informațiile de care ai nevoie, pentru a prelua cu încredere frâile echipei în procesul de implementare. Vei învăța cum să-i ghidezi ca un adevărat lider, și cum să le arăți și lor că decizia pe care ai luat-o alături de MiniCRM a fost una bună!
Ca manager, asigură-te că participi la acest training în jurul datei de lansare live a sistemului.
Subiectele webinarului:
- Implementarea sistemului MiniCRM, la fel ca și mutatul într-o casă nouă
- Cardul de client - notițe de bază despre client, istoricul pe acesta și delegarea sarcinilor
- Filtrarea informațiilor. Top 3 filtre utile pentru un manager.
- 5 rapoarte pe care să le verifici săptămânal, în prima lună de implementare
- Feedback-ul negativ de la clienți. Cum să te asiguri că ajunge la tine, mereu?
- Implicarea echipei din prima zi de lansare!
- Ce îți rămâne, concret, de făcut?
Cum să te pregătești pentru workshop?
- Asigură-te că device-ul de pe care o să te conectezi (telefon/laptop/tabletă) are conexiune la internet stabilă, cameră web și microfon funcționale.
- Dacă ai posibilitatea aceasta, pregătește-te cu două monitoare. Nu e o condiție obligatorie, însă îți va fi mai ușor să lucrezi și tu odată cu trainerul.
- Pregătește și o agendă (fizică sau virtuală) pe care să iei notițe. Va exista și o înregistrare, însă, ca să nu fi nevoit să reiei aceeași informație de două ori, notează din prima tot ce ți se pare important!
Ce primești la workshop?
- La finalul celor 60 de minute, vei ști exact cum trebuie să te implici tu, în calitate de lider, în implementarea sistemului de MiniCRM.
- După workshop, vei primi un e-mail de follow-up cu toate resursele de care ai nevoie, pentru a înțelege mai bine cum să îți construiești sistemul, alături de Account Manager, cu uneltele prezentate.
- Vei pleca poate chiar și cu câteva cărți de vizită. Workshop-urile MiniCRM sunt o minunată ocazie de networking!