Cum să fii managerul care aduce profit, dar din confortul biroului?

Un training care te ajută să găsești răspunsuri la 3 întrebări - De unde poți să le delegi sarcini instant colegilor tăi, începând de azi? Cum te poți asigura, din birou, că treaba lor e calitativă și realizată în timp util? Ce moduri de a-ți crește profiturile ai la îndemână, dar îți scapă din vedere?

  • Responsabil CRM, Administratori,
  • Online (live pe Zoom)
  • Participarea în baza abonamentului MiniCRM
  • 2024 Mai 08., miercuri 15:00
  • Durata: 90 minute
Ioan Junior Ganea, Trainer MiniCRM În doar 60 de minute, vei dobândi toate informațiile de care ai nevoie, pentru a prelua cu încredere frâile echipei în procesul de implementare. Vei învăța cum să-i ghidezi ca un adevărat lider, și cum să le arăți și lor că decizia pe care ai luat-o alături de MiniCRM a fost una bună!

Ca manager, asigură-te că participi la acest training în jurul datei de lansare live a sistemului.

Subiectele webinarului:

  • Implementarea sistemului MiniCRM, la fel ca și mutatul într-o casă nouă
  • Cardul de client - notițe de bază despre client, istoricul pe acesta și delegarea sarcinilor
  • Filtrarea informațiilor. Top 3 filtre utile pentru un manager.
  • 5 rapoarte pe care să le verifici săptămânal, în prima lună de implementare
  • Feedback-ul negativ de la clienți. Cum să te asiguri că ajunge la tine, mereu?
  • Implicarea echipei din prima zi de lansare!
  • Ce îți rămâne, concret, de făcut?

Cum să te pregătești pentru workshop?

  • Asigură-te că device-ul de pe care o să te conectezi (telefon/laptop/tabletă) are conexiune la internet stabilă, cameră web și microfon funcționale.
  • Dacă ai posibilitatea aceasta, pregătește-te cu două monitoare. Nu e o condiție obligatorie, însă îți va fi mai ușor să lucrezi și tu odată cu trainerul.
  • Pregătește și o agendă (fizică sau virtuală) pe care să iei notițe. Va exista și o înregistrare, însă, ca să nu fi nevoit să reiei aceeași informație de două ori, notează din prima tot ce ți se pare important!

Ce primești la workshop?

  • La finalul celor 60 de minute, vei ști exact cum trebuie să te implici tu, în calitate de lider, în implementarea sistemului de MiniCRM.
  • După workshop, vei primi un e-mail de follow-up cu toate resursele de care ai nevoie, pentru a înțelege mai bine cum să îți construiești sistemul, alături de Account Manager, cu uneltele prezentate.
  • Vei pleca poate chiar și cu câteva cărți de vizită. Workshop-urile MiniCRM sunt o minunată ocazie de networking!